Przeczytaj w: 2 minuty
ostatnia aktualizacja: 04/04/2024
Kodeks pracy nakłada na pracodawcę szereg obowiązków – jednym z nich jest prowadzenie dokumentacji pracowniczej. W związku z tym wiele firm prowadzi listę obecności oraz ewidencję czasu pracy. Z artykułu dowiesz się, czy lista obecności pracownika jest konieczna oraz jakie informacje powinna zawierać, aby spełniać swoją funkcję w sposób efektywny i zgodny z prawem. Sprawdź, co znajdziesz w artykule:1 Czym jest lista obecności w pracy?2 Co powinno znaleźć się na liście obecności?3 Czy lista […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 14/10/2024
Niezależnie od tego, czy jesteś zleceniodawcą, czy zleceniobiorcą, poznanie przepisów dotyczących umowy zlecenia jest istotą zrozumienia swoich praw i obowiązków. Jednym z często zadawanych pytań w tym zakresie jest nieobecność w pracy osoby zatrudnionej na podstawie tej umowy. W tym artykule przyjrzymy się temu tematowi, omawiając kluczowe kwestie dotyczące umowy zlecenia a nieobecności w pracy oraz możliwych konsekwencjach absencji zleceniobiorcy. […]
14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.