CASE STUDY

Thai Wok

Naszą misją jest poszerzanie horyzontów kulinarnych klientów restauracji szybkiej obsługi.

Firma
Thai Wok
Branża
Gastronomia
Liczba lokalizacji
23
Liczba pracowników
230
main-image

Thai Wok w liczbach:

Zebranie dyspozycyjności (na pracownika)
kilka dni, a i tak nie dostawaliśmy potrzebnych danych szybko, w jednym miejscu, znaczna oszczędność czasu menadżerów
Podsumowanie ewidencji do listy płac (na pracownika)
kilka godzin szybko, dane dostajemy w formie wygodnych wydruków
Kontrola obecności
brak 100% kontroli
Planowanie grafiku pracy (na pracownika)
znacznie dłużej bardzo szybko, intuicyjnie
Podliczanie liczby godzin w miesiącu
dłużej i łatwo było o błędy bardzo szybko

Kilka zdań o firmie

Thai Wok to polska sieć restauracji serwujących dania kuchni tajskiej. Spółka od 2016 roku jest częścią grupy kapitałowej EBS S.A. Thai Wok to lider w azjatyckim segmencie quick service restaurant (QSR) w Polsce. Obecnie restauracje sieci Thai Wok zlokalizowane są na food courtach w największych centrach handlowych Warszawy, Poznania i Trójmiasta. Naszą misją jest poszerzanie horyzontów kulinarnych klientów restauracji szybkiej obsługi.

Rejestracja obecności w Thai Wok

Co spowodowało, że powstała potrzeba wdrożenia narzędzia do automatyzacji planowania i ewidencji czasu pracy w firmie?

Zdecydowaliśmy się wprowadzić Kadromierz, aby usprawnić pracę menadżerów operacyjnych, a także realizować potrzeby naszych współpracowników. Dzięki Kadromierzowi pracownicy mogą szybko zgłosić dni wolne, wpisać wniosek urlopowy oraz mieć bieżący podgląd grafiku.

Jak poważny był problem z planowaniem czasu pracy?

Przede wszystkim wyzwaniem jest planowanie grafików dla sieci o charakterze rozproszonym, zwłaszcza jeśli trzeba organizować zastępstwa w obrębie jednego miasta. Dzięki systemowi możemy planować czas pracy znacznie szybciej oraz na bieżąco wprowadzać wszelkie korekty. Ułatwieniem jest również to, że system automatycznie liczy czas pracy, a także weryfikuje zgodność ułożonego harmonogramu pracy z Kodeksem pracy, co zwłaszcza dla początkujących menadżerów jest dużym ułatwieniem.

Czy Kadromierz był pierwszym narzędziem do zarządzania czasem pracy?

Tak – Kadromierz był pierwszym rozwiązaniem do zarządzania czasem pracy. Jest prosty w obsłudze, dość intuicyjny i co więcej, wciąż rozwija się wraz z potrzebami użytkowników.

Czy któryś z modułów był ogromnym usprawnieniem?

Na pewno korzystamy z możliwości zgłoszenia dyspozycyjności przez pracowników oraz z powiadomienia o nieotwarciu placówki. Bardzo często weryfikujemy również obecność pracowników na zmianie, a także czas logowania.

Czy pracownicy są zadowoleni?

Tak – zwłaszcza menadżerowie doceniają prostotę układania grafików dla wielu placówek.

Jakim wyzwaniom sprostał Kadromierz?

Z pewnością możemy polecić Kadromierz jako system, który umożliwia rejestrowanie czasu pracy, planowanie grafików w sieci rozproszonej, a także przygotowanie budżetów i pilnowanie ich w ciągu miesiąca.

Jak oceniasz rozpoczęcie współpracy z Kadromierzem?

Bardzo polecam współpracę z zespołem Kadromierza. Mamy swojego dedykowanego opiekuna, który nas wspiera i proponuje nowe rozwiązania. Także pomoc udzielana poprzez wsparcie techniczne jest udzielana na bieżąco i wyczerpuje wszystkie nasze potrzeby.

Czy poleciłbyś system Kadromierz innym?

Tak. To bardzo przystępny, intuicyjny system, który szybko się wdraża i pozwala zapanować nad rejestracją czasu pracy. Dodatkowe funkcje związane z analityką bardzo pomagają planować czas pracy oraz śledzić realizację budżetu.

Opowiadała

Agnieszka Giermek-Ziółkowska, Dyrektor ds. personalnych

thaiwok.pl

Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz

14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.