KADROMIERZ TO:

Karta ewidencji czasu pracy online

Ewidencja czasu pracy pracowników
Koniec pomyłek i żmudnego rozliczania przepracowanych godzin oraz wynagrodzenia pracowników. Na podstawie zebranych przez Kadromierz obecności, obowiązek prowadzenia ewidencji godzin pracy dla umowy zlecenie i umowy o pracę jest niezwykle łatwy i przyjemny. Wszystko, co powinno być zawarte w ewidencji godzin pracy pracowników, znajdziesz w jednym systemie.

Eksportuj zebrane dane

Listy obecności i nieobecności, listy płac i ewidencję czasu pracy możesz eksportować do druku, XLS lub do programów kadrowo-płacowych (np. Comarch czy Enova). Każdy pracownik może otrzymać wgląd do swojej elektronicznej dokumentacji.
Eksport karty pracy pracownika
Integracja z systemami kadrowo płacowymi
ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO
Ewidencja czasu pracy program

Karta czasu pracy pracownika

Przygotuj wersję do druku wraz z informacjami o pracy w godzinach nadliczbowych, w porze nocnej oraz zestawieniem dni wolnych od pracy. Pobierz i wydrukuj rachunek oraz ewidencję czasu pracy dla każdego pracownika dla umowy zlecenia, umowy o pracę lub listę obecności pracownika. Wszystko, co powinno być zawarte w ewidencji czasu pracy pracowników.
Czytelna dokumentacja godzin pracy pracownika
Wzory dokumentów dostosowane do kodeksu pracy
ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO
Lista płac Wzory dokumentów

Godziny nadliczbowe i lista obecności

Kadromierz posiada wszystkie informacje, jakie powinny być zawarte w ewidencji czasu pracy niezależnie od formy współpracy z pracownikiem. Elektroniczna lista obecności oraz prowadzona ewidencja jest dostępna w formie online, dzięki czemu wszystkie informacje są zapisywane na bieżąco. Przenieś ewidencję czasu pracy do chmury już dziś!
Godziny nadliczbowe pracowników
Nieobecności w pracy i dni wolne od pracy
ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO
Elektroniczna lista obecności

Ewidencja czasu pracy to konieczność i nasz obowiązek wobec pracownika. Wiele firm o tym zapomina, bądź prowadzi mało skrupulatnie i nie wie jakie prawa przysługują naszemu pracownikowi, czy też nie do końca rozumie potrzebę prowadzenia takiej rejestracji czasu pracy pracownika. Jest to przede wszystkim bardzo ważny dowód, jeśli przeciwko firmie wystąpił pracownik, oskarżając nas o nieodpowiednie wynagrodzenie. Prowadzenie ewidencji czasu pracy jest też wymogiem od Polskiej Inspekcji Pracy.

Jak powinna wyglądać ewidencja czasu pracy.

Podstawowym niezbędnym elementem, który powinna zawierać ewidencja czasu pracy, jest liczba godzin, którą pracownik przepracował. Powinna być przeprowadzona w poszczególnych dobach roboczych. Oznacza to, że ewidencji powinien być poddany każdy przepracowany czas, w tym praca w niedziele i święta, w porze nocnej, nadgodzinach w dni wolne od pracy wynikającego z pięciodniowego okresu pracy. Pracodawca ma obowiązek ewidencjonować dyżury, urlopy, zwolnienia od pracy oraz każde inne usprawiedliwienia nieobecności. Okres, którym objęta powinna zostać ewidencja, nie jest z góry wyznaczony, to pracodawca decyduje jakich okresów będzie obejmować. Głównym celem prowadzenia ewidencji jest prawidłowe ustalenie wynagrodzenia i innych świadczeń związanych z pracą. Zgodnie z art. 85 Kodeksu Prawnego wynagrodzenie powinno być wypłacane raz w miesiącu.

10 praktycznych wskazówek prowadzenia ewidencji czasu pracy znajdziesz tutaj.

Wiele firm o tym nie wie, że każdemu pracownikowi, jeśli takie jest jego żądanie, należy udostępnić prowadzoną ewidencję. Jego wymóg może dotyczyć jedynie wglądu prowadzonej ewidencji, oryginał jest własnością pracodawcy. Każdy pracodawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji czasu pracy bez względu na zatrudnioną liczbę pracowników. Ewidencja musi być indywidualna i imienna. Kartka papieru i Excel do tej pory stanowiły najpopularniejszą formę ewidencji. Wraz ze wzrostem popularności oprogramowań, które przechowują dane na zasadzie „chmury”, wzrosło zainteresowanie internetowych narzędzi do prowadzenia ewidencji czasu pracy. Rejestrowanie czasu wejścia/wyjścia pracownika na kartce papieru, wydaje się być trochę przestarzałe. Warto zapoznać się z nowoczesnymi metodami rejestracji czasu pracy, które znacznie usprawniają ten proces.

W jaki sposób najlepiej prowadzić ewidencję czasu pracy?

Internetowe narzędzie, którym jest Kadromierz oferuję prosty i wygodny sposób prowadzenia ewidencji czasu pracy, uzupełniony o listy obecności oraz listy płac. Program przechowuje dane w „chmurze”, a to znaczy, że dostęp do niego jest możliwy z każdego miejsca na świecie, o każdej porze, a koniecznością jedynie podłączenie do Internetu.

Niezależnie od ilości pracowników, wielkości firmy, czy umowy program prowadzi m.in. rejestracje czasu pracy uzupełnioną w moduł fotorejestracji zdarzeń. Aplikacja zlicza przepracowane godziny, nadgodziny, spóźnienia czy nieobecności i generuje raporty, w których wyliczona jest dokładna kwota wynagrodzenia pracownika. Właściciel firmy, a także jego manager (jeśli zostaną mu nadane takie prawa) ma możliwość wglądu w listę obecności swoich pracowników oraz ich grafiki. Dzięki cyfrowym listom obecności, osoba odpowiedzialna za nadzór kadry, dokładnie może sprawdzić, o której godzinie pracownicy przyszli i wyszli z pracy.

Kadromierz to doskonałe rozwiązanie jeśli poszukujesz prostego sposobu na prowadzenie ewidencji czasu pracy. System nie tylko pozwala zaoszczędzić czas na rozliczeniu danego okresu rozliczeniowego, ale również zwiększa zaangażowanie pracowników oraz Twoją kontrole nad ich czasem pracy i punktualnością.

Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz