Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Kontrole sanepidu mogą budzić wiele pytań i obaw wśród kadry zarządzającej lokalami gastronomicznymi. Jak wygląda przebieg kontroli sanepidu? Jakie dokumenty trzeba przygotować? Czy inspektorzy mogą pojawić się niezapowiedzianie? Z artykułu dowiesz się, jakie obowiązki spoczywają na przedsiębiorcach oraz jak wygląda kontrola sanepidu. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Podziękowanie dla gości za pobyt w hotelu jest jednym z ważnych elementów budowania trwałych relacji z klientami. Zadowolony gość, który czuje się doceniony, nie tylko wróci do Twojego hotelu, ale także poleci go innym. Z artykułu dowiesz się, jak skutecznie napisać podziękowanie, aby wywołało ono pozytywne wrażenie i wspierało wizerunek hotelu. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 22/08/2024
Motywowanie pracowników jest kluczem do osiągania celów i lepszych wyników w firmie, niezależnie od tego, czy zatrudniasz pracowników fizycznych, czy w Twoim przedsiębiorstwie znajdują się wyłącznie pracownicy biurowi. Poznaj techniki zachęcające zatrudnionych do podjęcia określonego działania oraz dzięki którym poczują oni, że ich wkład w firmę jest ważny. Dowiedz się, jak skutecznie zmotywować pracownika. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Usprawiedliwianie nieobecności w pracy to istotny aspekt zarządzania zasobami ludzkimi, który wpływa na funkcjonowanie firmy oraz relacje między pracownikiem a pracodawcą. W niniejszym artykule przyjrzymy się, co mówią przepisy o usprawiedliwianiu nieobecności oraz wyjaśnimy, jak powinno przebiegać informowanie pracodawcy o nieobecnościach i jakie dokumenty są niezbędne, aby nieobecność została usprawiedliwiona. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 09/08/2024
Zarządzanie czasem pracy w aptece to kluczowy element prowadzenia działalności. Dobrze ułożony grafik pracy pozwala nie tylko na przestrzeganie przepisów, ale także na zmniejszenie kosztów pracy oraz zwiększenie satysfakcji personelu i klientów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze aspekty, które należy wziąć pod uwagę podczas układania rozkładu czasu pracy w aptece. […]
Przeczytaj w: 4 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Świadczenie usług hotelarskich wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych gości. Zasady dotyczące tego procesu określa Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Sprawdź, jakie dane gościa możesz przetwarzać, jak je zabezpieczyć, a także co powinna zawierać klauzula RODO dla hoteli. Sprawdź, co znajdziesz w artykule:1 Kiedy przetwarzanie danych osobowych w hotelu jest legalne?2 Jakie dane osobowe mogą być przetwarzane w hotelu?3 Jak długo można przechowywać dane osobowe w hotelu?4 […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Zgodnie z prawem sporządzanie list obecności – w przeciwieństwie do ewidencji czasu pracy – nie jest obowiązkiem pracodawcy. Warto jednak ją prowadzić, bo w sytuacjach spornych to na zatrudniającym spoczywa ciężar udowodnienia nieobecności pracownika. Dowiedz się, jakie są sposoby potwierdzania obecności pracownika w zakładzie pracy. […]
Przeczytaj w: 4 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Dokumentacja medyczna odgrywa ważną rolę w systemie ochrony zdrowia – stanowi nie tylko zapis historii leczenia pacjenta, ale także istotne źródło informacji medycznych dla przyszłych diagnoz i terapii. Prawidłowe prowadzenie i przechowywanie tych dokumentów jest obowiązkiem placówek medycznych. Sprawdź, co o dokumentacji medycznej powinien wiedzieć podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych. […]
14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.