Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 04/09/2024
Pracownicy mobilni odgrywają kluczową rolę w wielu branżach, w których specyfika obowiązków wymaga częstego przemieszczania się. Zarządzanie pracownikami mobilnymi wymaga od menedżerów szczególnej uwagi, zwłaszcza w kwestii prawidłowego rozliczania czasu pracy. Z artykułu dowiesz się, kim są pracownicy mobilni oraz jak liczyć ich czas pracy. […]
Przeczytaj w: 2 minuty
ostatnia aktualizacja: 02/09/2024
Efektywne tworzenie grafiku pracy wymaga od pracodawców uwzględnienia rzeczywistego zapotrzebowania na personel. Chodzi tutaj o określenie liczby pracowników niezbędnych do wykonywanej pracy w tym samym czasie. W tym artykule dowiesz się, jak prognozować zapotrzebowanie na pracowników oraz jak precyzyjnie je obliczyć. […]
Przeczytaj w: 4 minuty
ostatnia aktualizacja: 28/08/2024
Rachunek zysków i strat to jeden z podstawowych elementów sprawozdania finansowego, który umożliwia ocenę wyników finansowych przedsiębiorstwa w określonym okresie. Jest to dokument, który przedstawia, jakie przychody osiągnęło przedsiębiorstwo, jakie koszty poniosło oraz jaki wynik finansowy uzyskało – zysk lub stratę. Dowiedz się, jak sporządzić rachunek zysków i strat w Twojej firmie. […]
Przeczytaj w: 2 minuty
ostatnia aktualizacja: 29/08/2024
Pracodawcy nieraz otrzymują korzystne zlecenia od kontrahentów, mających swoje siedziby w innych rejonach niż znajduje się siedziba pracodawcy. Naturalnym odruchem jest wtedy wysłanie grupy pracowników, by wykonali zadanie z tytułu podróży służbowej. Warunki ich wyjazdu są regulowane przez rozporządzenie o delegacjach oraz Kodeks pracy. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Kontrole sanepidu mogą budzić wiele pytań i obaw wśród kadry zarządzającej lokalami gastronomicznymi. Jak wygląda przebieg kontroli sanepidu? Jakie dokumenty trzeba przygotować? Czy inspektorzy mogą pojawić się niezapowiedzianie? Z artykułu dowiesz się, jakie obowiązki spoczywają na przedsiębiorcach oraz jak wygląda kontrola sanepidu. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Podziękowanie dla gości za pobyt w hotelu jest jednym z ważnych elementów budowania trwałych relacji z klientami. Zadowolony gość, który czuje się doceniony, nie tylko wróci do Twojego hotelu, ale także poleci go innym. Z artykułu dowiesz się, jak skutecznie napisać podziękowanie, aby wywołało ono pozytywne wrażenie i wspierało wizerunek hotelu. […]
14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.