Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 18/04/2025
Podziękowanie dla gości za pobyt w hotelu jest jednym z ważnych elementów budowania trwałych relacji z klientami. Zadowolony gość, który czuje się doceniony, nie tylko wróci do Twojego hotelu, ale także poleci go innym. Z artykułu dowiesz się, jak skutecznie napisać podziękowanie, aby wywołało ono pozytywne wrażenie i wspierało wizerunek hotelu. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 18/04/2025
W branży hotelarskiej system gwiazdkowy odgrywa niezwykle istotną rolę. Służy do oznaczenia standardu hoteli, jakości usług oraz poziomu komfortu, jakiego może oczekiwać gość hotelowy. Sprawdź, jakie wymagania musi spełnić obiekt oraz co zrobić, aby uzyskać określoną liczbę gwiazdek. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 22/08/2024
Motywowanie pracowników jest kluczem do osiągania celów i lepszych wyników w firmie, niezależnie od tego, czy zatrudniasz pracowników fizycznych, czy w Twoim przedsiębiorstwie znajdują się wyłącznie pracownicy biurowi. Poznaj techniki zachęcające zatrudnionych do podjęcia określonego działania oraz dzięki którym poczują oni, że ich wkład w firmę jest ważny. Dowiedz się, jak skutecznie zmotywować pracownika. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Usprawiedliwianie nieobecności w pracy to istotny aspekt zarządzania zasobami ludzkimi, który wpływa na funkcjonowanie firmy oraz relacje między pracownikiem a pracodawcą. W niniejszym artykule przyjrzymy się, co mówią przepisy o usprawiedliwianiu nieobecności oraz wyjaśnimy, jak powinno przebiegać informowanie pracodawcy o nieobecnościach i jakie dokumenty są niezbędne, aby nieobecność została usprawiedliwiona. […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 09/08/2024
Zarządzanie czasem pracy w aptece to kluczowy element prowadzenia działalności. Dobrze ułożony grafik pracy pozwala nie tylko na przestrzeganie przepisów, ale także na zmniejszenie kosztów pracy oraz zwiększenie satysfakcji personelu i klientów. Poniżej przedstawiamy najważniejsze aspekty, które należy wziąć pod uwagę podczas układania rozkładu czasu pracy w aptece. […]
Przeczytaj w: 4 minuty
ostatnia aktualizacja: 18/04/2025
Świadczenie usług hotelarskich wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych gości. Zasady dotyczące tego procesu określa Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych. Sprawdź, jakie dane gościa możesz przetwarzać, jak je zabezpieczyć, a także co powinna zawierać klauzula RODO dla hoteli. Sprawdź, co znajdziesz w artykule:1 Kiedy przetwarzanie danych osobowych w hotelu jest legalne?2 Jakie dane osobowe mogą być przetwarzane w hotelu?3 Jak długo można przechowywać dane osobowe w hotelu?4 […]
Przeczytaj w: 3 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Zgodnie z prawem sporządzanie list obecności – w przeciwieństwie do ewidencji czasu pracy – nie jest obowiązkiem pracodawcy. Warto jednak ją prowadzić, bo w sytuacjach spornych to na zatrudniającym spoczywa ciężar udowodnienia nieobecności pracownika. Dowiedz się, jakie są sposoby potwierdzania obecności pracownika w zakładzie pracy. […]
Przeczytaj w: 4 minuty
ostatnia aktualizacja: 27/08/2024
Dokumentacja medyczna odgrywa ważną rolę w systemie ochrony zdrowia – stanowi nie tylko zapis historii leczenia pacjenta, ale także istotne źródło informacji medycznych dla przyszłych diagnoz i terapii. Prawidłowe prowadzenie i przechowywanie tych dokumentów jest obowiązkiem placówek medycznych. Sprawdź, co o dokumentacji medycznej powinien wiedzieć podmiot udzielający świadczeń zdrowotnych. […]
14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.