Founder’s update #1
Przeczytaj w: 2 minuty
ostatnia aktualizacja: 23/11/2023
Wraz ze startem platformy będziemy prowadzić cykl wpisów pod tytułem Founder’s update, w którym przybliżymy Ci naszą firmę od środka oraz będziemy opisywać poszczególne funkcje naszej platformy.
Sprawdź, co znajdziesz w artykule:
Zmieniliśmy się dla Ciebie
Z początkiem maja, zgodnie z naszymi założeniami, miała miejsce odsłona nowej wersji platformy do zarządzania personelem dla małych i średnich firm. Przez ostatni czas pracowaliśmy nad ulepszeniem naszej aplikacji, tak aby spełniała one najśmielsze oczekiwania naszych użytkowników. Udostępniamy produkt najwyższej jakości, stworzony w najlepszej technologii, aby mógł towarzyszyć Ci przez najbliższe lata pracy. Poznaliśmy wszystkie oczekiwania naszego klienta i możemy śmiało stwierdzić, że po miesiącu pracy z naszym narzędziem nigdy nie wrócisz do starych metod planowania czasu pracy pracowników.
Prosty i intuicyjny interfejs
Przez ostatnie miesiące prowadziliśmy darmowe i otwarte testy beta na właścicielach małych i średnich firm. Testy pokazały nam, w jaki sposób użytkownicy korzystali z naszej platformy do układania grafiku pracy i ewidencjonowania czasu pracy pracowników. Cały czas byliśmy w kontakcie z naszymi klientami, wysłuchiwaliśmy ich uwag i sugestii, co pozwoliło nam zebrać wiele cennych informacji na temat funkcjonalności naszej platformy. Znając zachowania użytkowników z poprzedniej wersji platformy, byliśmy w stanie rozplanować nasz interfejs tak, aby był on jeszcze prostszy i bardziej instynktowny. Wiemy, jak cenny jest czas pracodawcy, więc dodaliśmy funkcje, które jeszcze bardziej przyśpieszą proces tworzenia grafiku pracy. Skorzystaj z darmowego okresu testowego i przekonaj się sam, ile czasu możesz zaoszczędzić!
Nowa identyfikacja wizualna marki
Zmieniliśmy layout platformy i zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji wizualnej marki Kadromierz. Jako firma mierzymy wysoko i chcemy prezentować się jak najlepiej na polskim oraz zagranicznym rynku. Ikona człowieka widoczna w naszym logo oraz rosnący wskaźnik kojarzy się z personelem i narzuca skojarzenie zwiększania wydajności personelu. Wpisanie naszego logo w koło miało na celu wzmocnienie poczucia bezpieczeństwa, pomocy i opieki. Jednocześnie udało nam się zachować modną prostotę i schludny wygląd. Postanowiliśmy również, że w naszej identyfikacji marki użyjemy mocno nasyconych kolorów i tak stworzyliśmy połączenie:
- Granatowy — świadczy o zaufaniu, lojalności i kontroli.
- Pomarańczowy — namawia do optymizmu i motywacji.
- Jasny niebieski — przypisuje się do ambicji i profesjonalizmu.
Z nami łatwiej być pracodawcą
Kadromierz to perfekcyjne rozwiązanie dla pracodawców zmagających się z planowaniem czasu pracy i ewidencjonowaniem czasu pracy pracowników. Jeżeli wciąż marnujesz czas na tworzenie grafika pracy przy użyciu arkusza Excel’a lub kartki papieru, a obecność w pracy jest sprawdzana na podstawie podpisów pracowników na kartce papieru w pomieszczeniu socjalnym to najwyższy czas to zmienić! Wypróbuj nasz produkt, a przekonasz się, że mamy dla Ciebie tanie i wygodne rozwiązanie na miarę dzisiejszych czasów. W najbliższych tygodniach będziemy opisywać każdą z dostępnych funkcji naszej platformy. W następnym wpisie opiszemy krok po kroku moduł Tworzenia Grafiku pracy — przekonaj się, o ile możesz zwiększyć wydajność swojej pracy i ile czasu jesteś w stanie zaoszczędzić.
Stay Connected!