Founder’s update #1

Autor: Kadromierz

wpis dodany: 20/07/2016

Przeczytaj w: 2 minuty

ostatnia aktualizacja: 23/11/2023

Wraz ze startem platformy będziemy prowadzić cykl wpisów pod tytułem Founder’s update, w którym przybliżymy Ci naszą firmę od środka oraz będziemy opisywać poszczególne funkcje naszej platformy.

Zmieniliśmy się dla Ciebie

Z początkiem maja, zgodnie z naszymi założeniami, miała miejsce odsłona nowej wersji platformy do zarządzania personelem dla małych i średnich firm. Przez ostatni czas pracowaliśmy nad ulepszeniem naszej aplikacji, tak aby spełniała one najśmielsze oczekiwania naszych użytkowników. Udostępniamy produkt najwyższej jakości, stworzony w najlepszej technologii, aby mógł towarzyszyć Ci przez najbliższe lata pracy. Poznaliśmy wszystkie oczekiwania naszego klienta i możemy śmiało stwierdzić, że po miesiącu pracy z naszym narzędziem nigdy nie wrócisz do starych metod planowania czasu pracy pracowników.

Prosty i intuicyjny interfejs

Przez ostatnie miesiące prowadziliśmy darmowe i otwarte testy beta na właścicielach małych i średnich firm. Testy pokazały nam, w jaki sposób użytkownicy korzystali z naszej platformy do układania grafiku pracy i ewidencjonowania czasu pracy pracowników. Cały czas byliśmy w kontakcie z naszymi klientami, wysłuchiwaliśmy ich uwag i sugestii, co pozwoliło nam zebrać wiele cennych informacji na temat funkcjonalności naszej platformy. Znając zachowania użytkowników z poprzedniej wersji platformy, byliśmy w stanie rozplanować nasz interfejs tak, aby był on jeszcze prostszy i bardziej instynktowny. Wiemy, jak cenny jest czas pracodawcy, więc dodaliśmy funkcje, które jeszcze bardziej przyśpieszą proces tworzenia grafiku pracy. Skorzystaj z darmowego okresu testowego i przekonaj się sam, ile czasu możesz zaoszczędzić!

Nowa identyfikacja wizualna marki

Zmieniliśmy layout platformy i zdecydowaliśmy się na zmianę identyfikacji wizualnej marki Kadromierz. Jako firma mierzymy wysoko i chcemy prezentować się jak najlepiej na polskim oraz zagranicznym rynku. Ikona człowieka widoczna w naszym logo oraz rosnący wskaźnik kojarzy się z personelem i narzuca skojarzenie zwiększania wydajności personelu. Wpisanie naszego logo w koło miało na celu wzmocnienie poczucia bezpieczeństwa, pomocy i opieki. Jednocześnie udało nam się zachować modną prostotę i schludny wygląd. Postanowiliśmy również, że w naszej identyfikacji marki użyjemy mocno nasyconych kolorów i tak stworzyliśmy połączenie:

  • Granatowy — świadczy o zaufaniu, lojalności i kontroli.
  • Pomarańczowy — namawia do optymizmu i motywacji.
  • Jasny niebieski — przypisuje się do ambicji i profesjonalizmu.

Z nami łatwiej być pracodawcą

Kadromierz to perfekcyjne rozwiązanie dla pracodawców zmagających się z planowaniem czasu pracy i ewidencjonowaniem czasu pracy pracowników. Jeżeli wciąż marnujesz czas na tworzenie grafika pracy przy użyciu arkusza Excel’a lub kartki papieru, a obecność w pracy jest sprawdzana na podstawie podpisów pracowników na kartce papieru w pomieszczeniu socjalnym to najwyższy czas to zmienić! Wypróbuj nasz produkt, a przekonasz się, że mamy dla Ciebie tanie i wygodne rozwiązanie na miarę dzisiejszych czasów. W najbliższych tygodniach będziemy opisywać każdą z dostępnych funkcji naszej platformy. W następnym wpisie opiszemy krok po kroku moduł Tworzenia Grafiku pracy — przekonaj się, o ile możesz zwiększyć wydajność swojej pracy i ile czasu jesteś w stanie zaoszczędzić.

Stay Connected!

Oceń ten wpis
Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz

14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.