Poznaj nowe zakładki: ewidencja czasu pracy i eksporty

Poznaj nowe zakładki: ewidencja czasu pracy i eksporty

Autor: Patrycja Kamińska

wpis dodany: 18/07/2023

Przeczytaj w: 2 minuty

ostatnia aktualizacja: 22/11/2023

Od samego początku staramy się jak najbardziej usprawniać czas pracy naszych klientów. Dlatego w ostatnim czasie połączyliśmy sekcję Karta pracownika i Wypłaty w jedną zakładkę Ewidencja czasu pracy. Dzięki temu wszystkie czynności dotyczące rozliczenia pracowników możesz wykonać z poziomu jednej zakładki. Brak konieczności przełączania pomiędzy różnymi sekcjami z pewnością przyspieszy proces rozliczania Twoich pracowników, a także sprawi, że aplikacja stanie się bardziej intuicyjna. W artykule omawiamy najważniejsze zmiany.

Jak działa nowa ewidencja czasu pracy w Kadromierzu?

Przejdź do zakładki Ewidencja czasu pracy i wybierz okres, stanowiska, lokalizacje oraz warunki zatrudnienia. Po wczytaniu tych parametrów zobaczysz podsumowanie dla konkretnych pracowników, jak również łączne zestawienie godzin, nieobecności czy nadgodzin dobowych oraz wynagrodzenia. Aby wyświetlić zaktualizowane informacje, po każdej wprowadzonej zmianie należy kliknąć opcję Wczytaj dane. Klikając na wiersz pracownika, możesz wyświetlić szczegółowy raport. Z tego poziomu możesz również dodać zmianę, obecność czy nieobecność pracownika. Pamiętaj jednak, że aby móc dokonać jakiejkolwiek edycji, musisz najpierw odblokować tę opcję poprzez kliknięcie ikony kłódki.

Aby dowiedzieć się więcej na temat zakładki Ewidencja czasu pracy, odwiedź nasze centrum pomocy

Jak działa nowa sekcja Eksporty?

W nowej sekcji Eksporty wygenerujesz raporty związane z rozliczeniami i nie tylko. Aby wygenerować raport, przejdź do zakładki Eksporty, która znajduje się w bocznym menu pod zakładką Notyfikacje.  Znajdziesz tam wszystkie eksporty dostępne w naszym systemie. Boczne menu pozwoli Ci na wybór kategorii lub formatu eksportu. 

Jak wygenerować raport?

Pierwszym krokiem jest wybranie eksportu, który chcesz wygenerować. Po dokonaniu wyboru kliknij opcję Generuj eksport. Na tym etapie musisz wybrać okres, dla którego chcesz wygenerować raport, a także upewnić się, że zaznaczyłeś(aś) wszystkie odpowiednie stanowiska czy lokalizacje. Jeśli wybrałeś(aś) odpowiednie opcje, kliknij przycisk Eksport.

Generowanie raportu może potrwać chwilę – status tego procesu jest widoczny w prawnym, dolnym rogu. W tym miejscu możliwe będzie także pobranie raportu, gdy już będzie gotowy. Możesz go pobrać także z zakładki Historia – znajdziesz tam wszystkie wygenerowane do tej pory raporty. 

Ewidencja czasu pracy w Kadromierzu

Kadromierz pozwala na eksportowanie list obecności, listy płac czy ewidencji czasu pracy do druku, .xls lub programów kadrowo-płacowych takich jak Comarch czy Enova. Dokumentacja elektroniczna jest dostępna również do wglądu poszczególnych pracowników.

Możesz przygotować ewidencję czasu pracy pracownika wraz z informacjami o pracy w godzinach nadliczbowych, porze nocnej czy zestawieniem dni wolnych od pracy – niezależnie od tego, czy zatrudniony jest na podstawie umowy o pracę, czy umowy zlecenia. Aplikacja umożliwi Ci na uwzględnienie wszystkich informacji, które należy zawrzeć w ewidencji. Ponadto cała dokumentacja dostępna jest online, a wszystkie informacje są na bieżąco zapisywane. 

Jeśli jeszcze nie korzystasz z naszego systemu, możesz przetestować funkcję generowania ewidencji czasu pracy, jak i pozostałe funkcjonalności, zupełnie za darmo. 

Nowoczesny grafik pracy to efektywniejszy zespół i mniejsze koszty. Planuj grafik, twórz ewidencję i rejestruj czas pracy w jednym systemie. Usprawnij planowanie czasu pracy w swojej firmie za pomocą automatycznego grafiku pracy.
Oceń ten wpis
Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz

14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.