Jak skonfigurować nowe konto w Kadromierz?

Autor: Kadromierz

wpis dodany: 31/03/2025

Przeczytaj w: < 1 minut

ostatnia aktualizacja: 31/03/2025

Aby skonfigurować konto, należy uzupełnić wszystkie sekcje: ​lokalizacje, stanowiska, pracownicy.

Lokalizacje służą do określenia lokali, punktów, działów, zespołów itp. Stanowisko należy uzupełnić wraz z przypisaniem stawki godzinowej oraz przypisaniem koloru do każdej osoby.​

W sekcji „Pracownicy” wpisz imię i nazwisko oraz adres, a następnie przypisz odpowiednią rolę – pracownika lub managera. Jeśli chcesz, aby dany pracownik korzystał z platformy Kadromierz, dodaj także adres e-mail.

Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz

14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.