CASE STUDY

Zakwasownia

Zarządzanie czasem pracy jest EKO!

Firma
Zakwasownia
Branża
Gastronomia
Liczba lokalizacji
19
Liczba pracowników
100+
main-image

Zakwasownia to manufaktura z Trójmiasta, która z powstała z potrzeby zdrowia. Zaczynaliśmy od tworzenia zakwasów na jednym z gdańskich bazarów z żywnością ekologiczną. Doszliśmy do miejsca, w którym projekt Zakwasownia dzieli się na dwie odnogi. Jest to produkcja żywności fermentowanej, przepełnionej substancjami odżywczymi oraz prowadzenie organicznej restauracji serwującej kuchnię roślinną w stylu fine casual. Ponadto, możecie znaleźć nasze produkty w dziewięciu firmowych sklepach stacjonarnych, w sklepie on-line oraz na ekologicznych bazarach, które są nadal bliskie naszym sercom.

Zdrowie w parze z ekologią

Najważniejsze wartości w Zakwasowni to zdrowie, radość i relacje. Tworzymy produkty, które powstają w zgodzie ze środowiskiem, jednocześnie troszcząc się o komfort życia naszych Klientów. Zawsze służymy im pomocą i radą w zakresie wyboru naszych produktów zgodnie z ich potrzebami.

Początki Zakwasowni — organizacja

Pierwsze nasze kroki były typowe dla małego biznesu: papierowe listy obecności, ręczne naliczanie czasu pracy i co za tym idzie wynagrodzenia. Początkowo przy zatrudnieniu 4 czy 5 osób nie nastręczało to wielu trudności. Jednak w momencie poszerzenia struktury okazało się, że bez systemowego rozwiązania nie damy rady. Właściciel firmy, we wcześniejszych swoich projektach gastronomicznych korzystał z Kadromierza i tu również postanowiliśmy wprowadzić ten system, lecz w szerszej wersji 😊.

Case Study: Zakwasownia, sklep stacjonarny

Zarządzanie czasem pracy jest EKO!

Wiedzieliśmy, że do dobry wybór — tak jak już wspomnieliśmy, troska o środowisko jest dla nas bardzo ważna. Dzięki systemowi Kadromierz wszystko mamy online — nie musimy gromadzić papierowych grafików pracy, czy list obecności. Doskonale sprawdzają się nam także wnioski urlopowe, które pracownicy wypełniają w dedykowanej dla nich aplikacji.

Usprawnienie procesu planowania, monitoringu i rozliczania czasu pracy z Kadromierzem

Kadromierz pomógł zapanować nad zarządzaniem czasu pracy pracowników zarówno pod kątem wypracowywanych nadgodzin, jak i stworzeniu efektywnego grafiku czasu pracy. Dzięki temu rozwiązaniu, mamy możliwość planowania i weryfikacji kosztów pracowniczych. Obecnie zatrudniamy około 150 osób, przed nami kolejne wyzwania, cieszymy się, że Kadromierz rozwija się wraz z nami, co jakiś czas proponując nowe funkcjonalności.

Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz

14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.