O firmie
CFI Hotels Group to polska grupa hotelowa, której właścicielem jest spółka Central Fund of Immovables, zarządzająca obecnie 17 obiektami hotelowymi zlokalizowanymi w całym kraju. CFI posiada 8 obiektów hotelowych działających pod szyldem Boutique Hotel’s: cztery w Łodzi, dwa we Wrocławiu i po jednym w Bytomiu i Sosnowcu.
Do sieci należą także:
- designerskie: Art Hotel’s Sosnowicu oraz Citi Hotel’s we Wrocławiu,
- hotele 4-gwiazdkowe: Król Kazimierz Hotel & SPA w Kazimierzu Dolnym, Masuria Hotel & SPA w Worlinach nad jeziorem Isąg, Warsaw Plaza Hotel w Warszawie, dwa w Krakowie: Best Western Premier oraz Best Western Efekt, a także Grand Royal Hotel & SPA w Poznaniu.
- restauracje znajdujące się w Łodzi – Farina Bianco, Wall Street BBQ, Tabu Sushi, Gęsi Puch oraz bar NoTo Sushi.
Sieć dynamicznie się rozwija i powiększa o nowe obiekty. Kolejne powstaną między innymi w Gdańsku oraz Łodzi.
Król Kazimierz Hotel & SPA
Efektem pracy projektantów jest połączenie wyrafinowanej nowoczesności z historycznymi elementami budowli. Koncepcję architektoniczną oparto na oryginalnym, XVII wiecznym spichlerzu zbożowym, który obecnie stanowi jedną z części hotelu. Przy budowie wykorzystano kazimierski kamień wapienny – opokę. Konstrukcja i wystrój patio są inspirowane architekturą kazimierskich, zabytkowych kamienic. W użytkowej części podziemi pozostały oryginalne, XVII wieczne mury. Obiekt pełen jest odniesień do rzeki Wisły.
Z hotelowych okien możemy podziwiać malownicze panoramy Kazimierza Dolnego i Puław oraz wewnętrzne patio czy sąsiadujące z hotelem rzekę Wisłę i gęsty las. Okna hotelowych pokoi skierowane są w cztery strony świata. Stworzyliśmy hotel, który trafi w Państwa gust. Miejsce, dokąd chętnie powrócicie.
Współpraca z Kadromierz
Analiza danych z papierowych list obecności pochłania dużo czasu – należy sprawdzić poprawność danych i skonfrontować je z otrzymanymi wnioskami urlopowymi, wyliczyć i rozliczyć nadgodziny, stworzyć podsumowania okresowe itd.… Elektroniczny system ewidencji pracy robi to wszystko automatycznie. System Kadromierz porównuje harmonogram zaplanowany dla danego pracownika z jego zarejestrowanym czasem pracy i wylicza nadgodziny z podziałem na nocne, dobowe i średnio tygodniowe. Dzięki temu oszczędza wiele trudu i pracy działu kadr oraz kierownikom.
Konieczność podpisywania się na liście nie jest być może wielką uciążliwością, jednak zmiana kartki papieru na elektroniczny system z pewnością zwiększa wygodę wśród pracowników. Papierowa lista często krąży między biurkami i trzeba jej szukać, pojawiają się na niej błędy, które ciężko poprawiać. Dzięki wygodnemu sposobowi rejestracji w Kadromierz, każdy pracownik może łatwo i szybko zaznaczyć swoją obecność w systemie.
Papierowa lista może być uzupełniona kiedykolwiek przez kogokolwiek – czasem z dużym opóźnieniem, hurtowo, albo przez kolegę z biura. W Kadromierzu z góry ustala się, kto odpowiada za rejestrację czasu pracy (pracownik, przełożony czy dział kadr) i kiedy może to zrobić. Oczywistą konsekwencją zastosowania rozwiązań informatycznych w zarządzaniu czasem pracy jest więc istotny wzrost efektywności zarówno kierowników planujących czas pracy swoim pracownikom, jak i działów kadr. Ponadto ma kluczowe znaczenie dla zapewnienia ciągłości procesów biznesowych, a przecież wszelkie niespodziewane zaburzenia ciągłości pracy mogą negatywnie odbić się na rentowności przedsiębiorstwa. Wdrożenie nowego systemu Kadromierz jest bardzo proste, szybkie i nie zaburza w żadnym stopniu działalności prowadzenia ewidencji godzinowej pracowników.