GoPOS

Systemy POS

GoPOS to szybki i intuicyjny system sprzedażowy, automatyzujący wiele procesów zachodzących w lokalach: od sprzedaży i obsługi klientów, przez komunikację, po kompleksowe zarządzanie biznesem.

Sprawdź stronę partnera.

O firmie GoPOS

Oprogramowanie jest rozwiązaniem chmurowym, dzięki czemu dostęp do wszystkich przechowywanych danych, możliwy jest z dowolnego urządzenia, a także miejsca na świecie. Wśród oferowanych narzędzi znajdują się aplikacje usprawniające obsługę klienta oraz komunikację w lokalu, w tym Mobilny Kelner, rozwiązania samoobsługowe jak E-Menu lub GoKiosk, oprogramowanie GoKDS czy system numerkowy. Firma oferuje także szereg aplikacji stworzonych z myślą o pracy managerów i właścicieli lokali, w tym aplikację mobilną GoPOS Now pozwalającą kompleksowo zarządzać biznesem, aplikacje ułatwiające monitorowanie stanów magazynowych (GoStock), przeprowadzanie inwentaryzacji, automatyzujące proces zakupów (GastroSupplier) czy zarządzanie zespołem pracowniczym.

GoPOS posiada ponadto bogatą ofertę rozwiązań delivery. To między innymi własny i bezprowizyjny sklep online GoOrder, integracje z zewnętrznymi platformami jak Uber Eats oraz firmami kurierskimi, dostępne w GoHub, a także narzędzia usprawniające obsługę zamówień na wynos, jak centralka telefoniczna czy aplikacja dla kierowców. Firma oferuje także program lojalnościowy GoClient, umożliwiający tworzenie dowolnych zniżek i promocji oraz generowanie kart stałego klienta.

Twoje korzyści dzięki GoPOS

1. Szybka sprzedaż w zaledwie 3 kliknięciach

2. Łatwy dostęp do danych w chmurze, z każdego miejsca i urządzenia osobistego

3. Intuicyjne oprogramowanie, z którym poradzi sobie każdy pracownik, bez konieczności długotrwałych wdrożeń

4. Błyskawiczne procesowanie płatności, w tym integracja z terminalami płatniczymi

5. Kompatybilność z większością dostępnych na rynku urządzeń

6. Stały dostęp do bieżących aktualizacji systemu

7. Możliwość rozbudowy o moduły dodatkowe, pozwalające stworzyć kompleksowe wyposażenie dla każdego biznesu oraz liczne integracje z zewnętrznymi systemami płatnościowymi, hotelarskimi czy programami księgowymi

8. Łatwość instalacji oraz dostęp do supportu technicznego