KADROMIERZ TO:
Ewidencja czasu pracy to dokument z informacją o godzinie rozpoczęcia i zakończenia pracy przez pracownika. Ponadto zawiera również informacje o pracy w porze nocnej, nieobecnościach i zwolnieniach, nadgodzinach, oraz szczegóły dyżurów. Jej celem jest ustalenie odpowiedniego wynagrodzenia dla pracownika.
Ewidencja czasu pracy zawiera godziny rozpoczęcia oraz zakończenia pracy wraz ze wszystkimi informacjami wymaganymi w tym dokumencie. Służy ona do ustalenia odpowiedniego wynagrodzenia pracownika. Plik z ewidencją czasu pracy możesz wyeksportować do druku, do programów kadrowo-płacowych i formatu .xls.
Używając Kadromierza, będziesz w stanie wygenerować ewidencję czasu pracy oraz eksportować ją w formacie .xls, .csv, .pdf, co znacznie zmniejszy ilość dokumentacji. Możesz ją również wyeksportować do najpopularniejszych programów kadrowo-płacowych. Co więcej, zarówno Ty, jak i Twoi pracownicy zaoszczędzicie dużo czasu.
Tak, dane przechowywane przez system Kadromierz są na zgodnie z RODO.
W przypadku urządzenia z systemem Android minimalnym wymaganiem jest posiadanie go w wersji 5.0. Jeśli natomiast mowa o systemie iOS, to wymagana jest wersja 11.0 lub nowsza. Do uruchomienia aplikacji potrzebny będzie także dostęp do Internetu.
Nie, system Kadromierz nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej, natomiast w razie problemów nasz dział Obsługi klienta z chęcią udzieli rad i wskazówek dotyczących korzystania z systemu.
Użytkownicy cenią ewidencjonowanie godzin pracy, możliwość składania elektronicznych wniosków urlopowych przez pracowników i wiele więcej. Często zwracają uwagę na oszczędność czasu, jaką wprowadza do firmy korzystanie z Kadromierza.
Sposobem rozliczania czasu pracy jest ewidencja czasu pracy, którą można znaleźć w sekcji Karta pracownika. System na bieżąco zbiera informacje dotyczące grafiku pracy, godzin pracy czy kosztów. Raporty i statystyki przedstawiane są w formie wykresów.
Istnieją dwa sposoby ewidencji pracy zdalnej. Jeden polega na stworzeniu osobnej lokalizacji dla pracy zdalnej i w dniach, kiedy pracownik będzie w ten sposób wykonywać swoją pracę, powinien zaplanować ją właśnie na stanowisku pracy zdalnej. Drugi można oznaczyć jako nowy typ urlopu płatnego i w ten sposób nanosić na grafik pracy.
Jeśli chodzi o rejestrację obecności, to wówczas aktywujemy opcję rejestracji obecności w aplikacji Kadromierz pracownik.
Tak, aby wprowadzić dłuższy okres rozliczeniowy, należy wybrać sekcję Moja firma, a następnie Warunki zatrudnienia. Dłuższy okres rozliczeniowy ustawisz, klikając w Dodaj warunek zatrudnienia. Tam będziesz w stanie zmienić liczbę odpowiadającą okresu rozliczeniowego oraz od kiedy powinien on być obliczany.
Tak, można to oznaczyć za pomocą daty zatrudnienia oraz zwolnienia. Zrobisz to poprzez wybranie sekcji Moja firma, a następnie Pracownicy. Po wybraniu opcji edytowania wybierz sekcję
Tak, można ustawić limit urlopów dla pracowników składających elektroniczne wnioski urlopowe. Po wejściu w sekcję Typy urlopów będziesz w stanie edytować każdy z nich. To właśnie tam ustawisz limit oraz jego jednostkę (dni lub godziny). Jeśli pracownik przekroczy limit, na ekranie pojawi się komunikat o przekroczeniu dostępnych nieobecności.
14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.