Pracownicy deklarują swoją dyspozycyjność oraz urlopy za pomocą aplikacji mobilnej dla pracownika lub przez stronę www. Dzięki temu managerowie na bieżąco mają możliwość dostosowania planu pracy do preferencji swojej kadry.
Kadromierz zapewnia wygodne i szybkie narzędzie dla managerów do ręcznego oraz automatycznego układania grafików pracy. Zebrane dostępności są widoczne bezpośrednio w tabeli.
Rejestruj czas wejścia i wyjścia pracowników z pomocą prostego systemu RCP online. Zintegrowana ewidencja godzin z grafikiem pracy będzie informować Cię na bieżąco o spóźnieniach, nieobecnościach i nadgodzinach.
Koniec ze żmudnym podliczaniem przepracowanych godzin. Ewidencja czasu pracy w Kadromierzu dostępna jest na jedno kliknięcie. Przygotuj listę płac w mniej niż minutę.
Zyskaj prosty wgląd w obecności, nieobecności i spóźnienia, który pozwoli Ci sprawdzić realną frekwencję Twoich pracowników na podstawie naszego systemu RCP.