CASE STUDY

Zenbox

Płynność w obsłudze klienta a praca zdalna

Firma
Zenbox
Branża
IT
Liczba lokalizacji
1
Liczba pracowników
+ 25
main-image

O firmie

Zenbox to usługodawca hostingowy dostępny na rynku od 5 lat, posiadający rzeszę oddanych klientów i ogromne możliwości technologiczne, celem zapewnienia najwyższej jakości usługi hostingowych jak i wsparcia technicznego. Definicją najwyższej jakości jest dla nas stabilność naszych usług, stałe kopie zapasowe wykonywane 4x dziennie, dostęp do nowinek technologicznych i usprawnienia po stronie technicznej, które ułatwiają pracę wszystkim użytkownikom potrzebującym własnego miejsca w internecie.

Nasza firma działa na obszarze całego kraju, dostarczając usługi hostingowe niezależnie od miejsca zamieszkania. Ponadto nasz system zatrudnienia bazuje na pracy zdalnej większości naszych pracowników, w czym kadromierz zdecydowanie ułatwia kontrolę jakości pracy oraz czasu spędzonego na wykonywaniu zadań.

Zenbox promo 1

Misją firmy jest dostarczenie najwyższej jakości usług w innowacyjnym systemie rozliczeniowym z najlepszą możliwą obsługą klienta na rynku usług hostingowych w Polsce, w odpowiednio zbalansowanej cenie. Na tle konkurencji Zenbox wyróżnia przede wszystkim wyżej wspomniany system rozliczeń polegający na unikalnym użytkowniku. Co sprawia, iż klient płaci tylko i wyłącznie za liczbę odwiedzających jego stronę, czyli realna wartość popularności strony, a nie zasoby, wielkość strony czy zużyty transfer.

Zenbox każdego dnia podnosi poprzeczkę sobie jak i konkurencji w zakresie jakości dostarczanych usług hostingowych, wytłuszczając podstawowe wartości, które stanowią azyl dla wszystkich poszukujących odpowiedniego hostingu dla firmy, bloga czy serwisu. Codziennie analizujemy rynek, starając się dobierać odpowiednie kroki zarówno w obszarze technologicznym jak i obsługi klienta, celem stałej poprawy wydajności firmy w stosunku do klienta. Zenbox ceni sobie rzetelność, przejrzystość oferty jak i indywidualne podejście do każdego klienta.

O firmie

W Zenbox do 20 dnia każdego miesiąca zbieramy dyspozycyjność od wszystkich pracowników: kiedy i na jakiej zmianie odpowiada mu praca w danym dniu miesiąca, kiedy nie może przyjść do pracy, kiedy chce urlop bądź inne wyjątkowe sytuacje. Na tej podstawie zespół kierowników ustala odpowiednie zmiany i ujmuje je w przygotowanym przez nich grafiku na kolejny miesiąc.

W “Zen” przed korzystaniem z Kadromierza, byliśmy zmuszeni do rozpisywania takich informacji w Google Sheet. Implementacja w naszą strukturę Kadromierza, pozwoliła nam zaoszczędzić przynajmniej połowę czasu w kreowaniu kolejnego grafiku jak i usprawniła cały proces zarządzania czasem pracy w zespole.

Wraz z rozwojem firmy, pozyskujemy coraz to większą liczbę pracowników, co zmusza nas do reorganizacji pracy całego zespołu. Najważniejsza dla nas jest płynność w obsłudze klienta oraz wysokie kompetencje pracowników. Doskonała obsługa klienta nie mogłaby iść w parze z chaosem, dlatego też potrzebowaliśmy zmian, które zdecydowanie ulepszą sposób zarządzania czasem pracy. Niegdyś stosowaliśmy wyżej wspomniany Google Sheet oraz zgłoszenia mailowe od pracowników dotyczące urlopów, nieprzewidzianych przerw w pracy. Wraz ze wzrostem firmy, ilość maili od pracowników stała się przytłaczająca i ciężko było to wszystko poprawnie zorganizować. Z pomocą Kadromierza, zadanie to stało się bajecznie proste. Wykorzystaliśmy jego możliwości do maksimum.

Wdrożenie samego systemu było niemal natychmiastowe i proste. Obsługa na tyle intuicyjna, iż po pierwszej godzinie z Kadromierzem, mieliśmy ustalony grafik na cały przyszły miesiąc. Dodatkowo warto wspomnieć o tym, iż Kadromierz ma ogromny wpływ na zagadnienie obliczania wynagrodzeń dla pracowników. Dodatkowo ta wspaniała aplikacja pozwoliła nam również na lepszą organizację samej pracy. Wdrożyliśmy z pomocą API Kadromierza, odpowiedniego bota do informowania naszych pracowników za pomocą komunikatora firmowego o nadchodzących zadaniach, przypomnieniach jak i wielu innych elementach jak np. zmiany pracowników. Dzięki API, powiadomienia e-mail, sms oraz za pomocą komunikatora, mogliśmy odseparować tylko do odpowiednich osób pełniących w danym momencie “służbę”.

Zenbox promo 2

Każdy pracownik Zenbox posiada stały i aktywny dostęp do platformy Kadromierz. Jest to dla nas bardzo ważny element stałej współpracy z pracownikami. Ułatwia nam wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem HR wewnątrz firmy. Pozwala zaoszczędzić czas oraz umożliwia optymalizację procesu powiadomień, tak aby nasi pracownicy byli zawsze świadomi swoich zadań, czasu pracy, urlopów i zmian.