Thai Wok w liczbach:
Zebranie dyspozycyjności (na pracownika) | kilka dni, a i tak nie dostawaliśmy potrzebnych danych
szybko, w jednym miejscu, znaczna oszczędność czasu menadżerów |
Podsumowanie ewidencji do listy płac (na pracownika) | kilka godzin
szybko, dane dostajemy w formie wygodnych wydruków |
Kontrola obecności | brak
100% kontroli |
Planowanie grafiku pracy (na pracownika) | znacznie dłużej
bardzo szybko, intuicyjnie |
Podliczanie liczby godzin w miesiącu | dłużej i łatwo było o błędy
bardzo szybko |
Kilka zdań o firmie
Thai Wok to polska sieć restauracji serwujących dania kuchni tajskiej. Spółka od 2016 roku jest częścią grupy kapitałowej EBS S.A. Thai Wok to lider w azjatyckim segmencie quick service restaurant (QSR) w Polsce. Obecnie restauracje sieci Thai Wok zlokalizowane są na food courtach w największych centrach handlowych Warszawy, Poznania i Trójmiasta. Naszą misją jest poszerzanie horyzontów kulinarnych klientów restauracji szybkiej obsługi.
Co spowodowało, że powstała potrzeba wdrożenia narzędzia do automatyzacji planowania i ewidencji czasu pracy w firmie?
Zdecydowaliśmy się wprowadzić Kadromierz, aby usprawnić pracę menadżerów operacyjnych, a także realizować potrzeby naszych współpracowników. Dzięki Kadromierzowi pracownicy mogą szybko zgłosić dni wolne, wpisać wniosek urlopowy oraz mieć bieżący podgląd grafiku.
Jak poważny był problem z planowaniem czasu pracy?
Przede wszystkim wyzwaniem jest planowanie grafików dla sieci o charakterze rozproszonym, zwłaszcza jeśli trzeba organizować zastępstwa w obrębie jednego miasta. Dzięki systemowi możemy planować czas pracy znacznie szybciej oraz na bieżąco wprowadzać wszelkie korekty. Ułatwieniem jest również to, że system automatycznie liczy czas pracy, a także weryfikuje zgodność ułożonego harmonogramu pracy z Kodeksem pracy, co zwłaszcza dla początkujących menadżerów jest dużym ułatwieniem.
Czy Kadromierz był pierwszym narzędziem do zarządzania czasem pracy?
Tak – Kadromierz był pierwszym rozwiązaniem do zarządzania czasem pracy. Jest prosty w obsłudze, dość intuicyjny i co więcej, wciąż rozwija się wraz z potrzebami użytkowników.
Czy któryś z modułów był ogromnym usprawnieniem?
Na pewno korzystamy z możliwości zgłoszenia dyspozycyjności przez pracowników oraz z powiadomienia o nieotwarciu placówki. Bardzo często weryfikujemy również obecność pracowników na zmianie, a także czas logowania.
Czy pracownicy są zadowoleni?
Tak – zwłaszcza menadżerowie doceniają prostotę układania grafików dla wielu placówek.
Jakim wyzwaniom sprostał Kadromierz?
Z pewnością możemy polecić Kadromierz jako system, który umożliwia rejestrowanie czasu pracy, planowanie grafików w sieci rozproszonej, a także przygotowanie budżetów i pilnowanie ich w ciągu miesiąca.
Jak oceniasz rozpoczęcie współpracy z Kadromierzem?
Bardzo polecam współpracę z zespołem Kadromierza. Mamy swojego dedykowanego opiekuna, który nas wspiera i proponuje nowe rozwiązania. Także pomoc udzielana poprzez wsparcie techniczne jest udzielana na bieżąco i wyczerpuje wszystkie nasze potrzeby.
Czy poleciłbyś system Kadromierz innym?
Tak. To bardzo przystępny, intuicyjny system, który szybko się wdraża i pozwala zapanować nad rejestracją czasu pracy. Dodatkowe funkcje związane z analityką bardzo pomagają planować czas pracy oraz śledzić realizację budżetu.