Fundacja PCPM w liczbach:
Podsumowanie ewidencji do listy płac (na pracownika) | 40 min
5 min |
Kontrola obecności | brak
100% kontroli |
Podliczanie liczby godzin w miesiącu | 6 godzin
30 minut |
Kilka zdań o fundacji PCPM
Fundacja Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej działa od 2006 roku i została założona przez dr. Wojciecha Wilka. Przez kilkanaście lat działalności nasza pomoc trafiła na wszystkie kontynenty świata. Byliśmy obecni m.in. w Kenii, Libanie, Nepalu, Iraku, Madagaskarze, a teraz oczywiście i w Ukrainie. Nasza działalność skupia się zarówno na pomocy rozwojowej, jak i humanitarnej oraz medycznej. Jesteśmy tam, gdzie trzeba pomóc tworzyć infrastrukturę, jak i tam, gdzie trzeba dostarczyć żywność, czy grupę medyków do nawiedzonego rejonu przez kataklizm.
Co spowodowało, że powstała potrzeba wdrożenia narzędzia do automatyzacji planowania i ewidencji czasu pracy w firmie?
Wraz z dynamicznym rozwojem naszej Fundacji związanym z kryzysem na Ukrainie, szybko zwiększyliśmy liczbę pracowników terenowych, dla których potrzebowaliśmy narzędzia do ewidencji czasu pracy, co jest związane ze specyfiką rodzaju ich zatrudnienia. Dodatkowo, ze względu na zewnętrzne finansowanie, potrzebujemy skrupulatnego raportowania wszystkich naszych czynności, w tym dokładnego czasu pracy.
Jak poważny był problem z planowaniem czasu pracy?
Przy kilkunastu pracownikach w terenowej placówce ilość czasu potrzebna na ręczną ewidencję czasu pracy oraz jej późniejszą weryfikację każdego dnia przez menedżera była zdecydowanie zbyt duża. Szczególnie w sytuacji, gdzie nasza praca jest dynamiczna i musimy skupiać możliwie całą swoją uwagę na pomocy osobom z Ukrainy.
Czy Kadromierz był pierwszym narzędziem do zarządzania czasem pracy?
Pierwszym narzędziem okazał się Kadromierz, który dokładnie spełnia nasze wyobrażenie o tym, w jaki sposób powinno działać oprogramowanie do wsparcia czynności kadrowych.
Z których modułów systemu Kadromierz korzystacie najczęściej?
Jedynie rejestracja czasu pracy.
Czy pracownicy są zadowoleni z aplikacji Kadromierz?
Pracownicy są zadowoleni ze stosowania oprogramowania, ponieważ automatyzuje ono ich pracę, a zaoszczędzony czas na ręcznej ewidencji mogą poświęcić na kontakt ze wspieranymi uchodźcami.
Jakim wyzwaniom sprostał Kadromierz?
Automatyzacja procesów, które były wykonywane ręcznie.
Jak oceniasz rozpoczęcie współpracy z Kadromierzem?
Obsługa Kadromierza jest bardzo responsywna i pomocna.
Czy poleciłbyś system Kadromierz innym?
Tak, ponieważ wszechstronność i funkcjonalność oprogramowania przyda się do różnej specyfiki pracy firmy lub organizacji.