CASE STUDY

Oficyna Gdynia

Ciesz się wyśmienitym jedzeniem!

Firma
Oficyna Gdynia
Branża
Gastronomia
Liczba lokalizacji
1
Liczba pracowników
32
main-image

O firmie

Oficyna to miejsce, gdzie połączyliśmy zamiłowanie do dobrego jedzenia i troskę o ekologię w harmonijną całość. Prowadzimy sklep z otwartą kuchnią oraz gospodarstwo ekologiczne. W naszej kuchni codziennie przygotowujemy szeroki wybór posiłków na wynos – śniadania, przekąski, dania obiadowe. Najważniejsza jest dla nas jakość i pochodzenie naszych składników. Kładziemy nacisk na rozwijanie pozytywnych relacji zarówno z naszymi klientami, jak i dostawcami.

Każdego dnia proponujemy nowe menu. Uwzględniamy w nim dania mięsne, rybne, wegańskie i bezglutenowe. Na miejscu wypiekamy chleby na zakwasie oraz ciasta. W naszym sklepie znajdziesz bogaty asortyment produktów spożywczych wysokiej jakości, zarówno lokalnych, jak i z całego świata. Oferujemy również usługi cateringowe. Wygodne zakupy z dostawą do domu zrobisz także w naszym sklepie internetowym.

Oficyna warzywa

Czy przed Kadromierzem używaliście innego programu do zarządzania czasem pracy? Jakie różnice zauważyliście po wdrożeniu Kadromierza?

Nie. Kadromierz jest naszym pierwszym programem tego typu. Wcześniej grafik układaliśmy w Excelu. Stało się to kłopotliwe, gdy firma zaczęła się rozrastać pod kątem ilości pracowników, jak i różnorodności zmian. Początki z Kadromierzem nie były trudne. Wystarczyło się go tylko nauczyć. Teraz układanie grafiku jest już intuicyjne. Personel natomiast szybko nauczył się nowych zasad logowania i zgłaszania dyspozycji. Dzięki temu kilka rzeczy znalazło się w jedynym narzędziu, co jest niewyobrażalną wygodą, szczególnie dla osób, które to kontrolują.

Czy przed wprowadzeniem Kadromierza dużym wyzwaniem było tworzenie grafiku? Jak Kadromierz usprawnił ten proces?

Na początku jak firma była mała, to grafik nie był problemem. Dziś wspominam czasy, gdy znałem grafik na pamięć. Układałem go wtedy na około 6 osób i może 4 różne stanowiska. Później sytuacja była o tyle trudna, że układanie grafiku w Excelu na kilkanaście stanowisk i większą ilość osób stało się nieprzejrzyste dla samych pracowników. Ja miałem zeszyt z notatkami, kto gdzie musi mieć wolne i do tego podobne sprawy.

Dzisiaj nie wyobrażam sobie lepszego sposobu na grafik niż Kadromierz. Wszystko jest w jednym miejscu. Układając grafik, widzę dyspozycję, ilość etatu, ilość godzin zaplanowanych, lub czy stanowiska są szczelnie osadzone. Co jest ważne w naszej firmie ze względu na jej charakter produkcyjno-handlowy.

Oficyna sklep

Jak rejestrowanie czasu pracy z Kadromierzem wpłynęło na efektywność pracowników?

Rejestrowanie czasu pracy ułatwiło głównie pracę w kadrach. Nikt już nie musi dodawać godzin na kalkulatorze. Zastanawiać się, czy tu ktoś napisał to, czy tamto. Wszystko jest dobrze zrobione w plikach eksportowych.

Jest to też ważne dla menadżerów, którzy kontrolują czas pracy i jej efektywność wśród zespołu. Łatwiej jest wyłapać słabe ogniwa w grafiku i je poprawiać.

Jakie funkcje Kadromierza mają dla Was największą wartość i dlaczego?

Najważniejsze dla nas w Kadromierzu są funkcje ściśle związane grafikiem. Ponieważ używamy programu do tworzenia grafiku, rejestracji czasu pracy i zbierania informacji o dyspozycji pracowników.

Dlatego funkcje grafiku, ewidencja czasu pracy czy lista obecności są dla nas bardzo ważne i dobrze się z nimi działa. Czekam jeszcze tylko na możliwość dodawania lub usuwania zmian tylko poprzez zaznaczenie na widoku zmian dowolnych dni. Czyli edytowanie kilku zmian tożsamych dla jednej osoby jednocześnie.

Oficyna wypieki

Opowiadał
Szymon Łosoś

oficynagdynia.pl

Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz

14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.