CASE STUDY

Bloch Optyk

Od 25 lat z dumą służymy pomocą w doborze okularów mieszkańcom Poznania.

Firma
Bloch Optyk
Branża
Usługi
Liczba lokalizacji
5
Liczba pracowników
40+
main-image

O firmie

Firma powstała 25 lat temu, rozpoczynając od jednego salonu. Z czasem dochodząc do obecnych pięciu punktów w czterech lokalizacjach:

  • centra handlowe Posnania
  • centrum handlowe Avenida – 2 salony
  • sklep na Rynku Łazarskim w Poznaniu
  • salon rodzinny w Plewiskach koło Poznania

  • Od początku kładziemy najwyższy nacisk na jakość obsługi klienta. W swojej ofercie posiadamy oprawki największych światowych marek, ale to precyzyjne i kompleksowe badanie wzroku wykonane przez najlepsze optometrystki przy użyciu najnowocześniejszych urządzeń diagnostycznych oraz doświadczony i wykwalifikowany zespół doradców potrafiących optymalnie dobrać oprawki do twarzy jak i charakteru klientów stanowią główną siłę salonów marki Bloch Optyk.

    Jesteśmy zespołem specjalistów, którzy troszczą się o komfort życia Klientów poprzez dbanie o wzrok i dobieranie właściwego rozwiązania optycznego dla danej osoby. Dobrze dobrane okulary to komfort w pracy, podczas prowadzenia samochodu, czytania czy też w codziennych sytuacjach. Nasi Specjaliści ds. sprzedaży do perfekcji opanowali dobór okularów. Optycy z wieloletnim stażem, którzy mają możliwość wykonywania okularów na sprzęcie najwyższej klasy, nie boją się wyzwań, jakie stawia współczesna optyka. Jako specjaliści w zakresie ochrony wzroku korzystamy z najnowszego sprzętu do badania wzroku- sprzęt ten jest połączeniem autorefraktometru, tonometru i pachymetru. Oprócz dopasowania soczewek kontaktowych i doboru korekcji okularowej prowadzimy też dziecięcą terapię wzrokową nakierowaną na problemy z akomodacją, niedowidzeniem czy też zezami.

    Bloch Optyk grafik pracy

    Wyzwania

    Przed ustaleniem grafiku zbieramy dyspozycyjność naszych pracowników. Jest to dla nas ważne, aby ograniczyć rotację miejsc oraz umożliwić pracownikom z wyprzedzeniem zaplanowanie wolnych chwil z bliskimi.
    Wcześnie, przed wprowadzeniem w naszej firmie systemu Kadromierz, głównie komunikacja obywała się poprzez e-mail oraz połączenia telefoniczne. Wszystkie przekazane informację zapisywane były zwyczajnie na kartce papieru lub w arkuszu excel.
    Wraz z rozwojem firmy musieliśmy stawić czoła nowym wyzwaniom – większa ilość lokalizacji oznacza więcej pracowników.

    Rozwiązanie

    Kadromierz umożliwia nam sprawne ustalanie grafiku pracy dla naszych specjalistów: optometrystów, optyków oraz specjalistów sprzedaży.
    Komunikacja z pracownikami w sprawach grafiku i dyspozycyjności obywa się w całości przez platformę, grupując wszystkie informacje w jednym miejscu. Aby usprawnić comiesięczną pracę z grafikami, dla kilku lokalizacji przyjęliśmy zasadę, iż tylko jedna osoba ma dostęp do planowania godzin pracy w Kadromierzu.
    Pracownicy korzystają z platformy głównie na urządzeniach mobilnych w celu sprawdzenia grafiku i wprowadzenia próśb grafikowych. Przydatnym dla nas rozwiązaniem jest powiadomienie e-mail wysyłane przez Kadromierz, które pomaga pracownikom w bieżący śledzeniu możliwych zmian w harmonogramie.

    Opowiadał

    Adam Ciereszko

    Marketing

    blochoptyk.pl

     

    Zainteresowaliśmy Cię?

    Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz