CASE STUDY

Bloch Optyk

Od 25 lat z dumą służymy pomocą w doborze okularów mieszkańcom Poznania.

Firma
Bloch Optyk
Branża
Usługi
Liczba lokalizacji
5
Liczba pracowników
40+
main-image

O firmie

Firma powstała 25 lat temu, rozpoczynając od jednego salonu. Z czasem dochodząc do obecnych pięciu punktów w czterech lokalizacjach:

  • centra handlowe Posnania
  • centrum handlowe Avenida – 2 salony
  • sklep na Rynku Łazarskim w Poznaniu
  • salon rodzinny w Plewiskach koło Poznania
 

Od początku kładziemy najwyższy nacisk na jakość obsługi klienta. W swojej ofercie posiadamy oprawki największych światowych marek, ale to precyzyjne i kompleksowe badanie wzroku wykonane przez najlepsze optometrystki przy użyciu najnowocześniejszych urządzeń diagnostycznych oraz doświadczony i wykwalifikowany zespół doradców potrafiących optymalnie dobrać oprawki do twarzy jak i charakteru klientów stanowią główną siłę salonów marki Bloch Optyk.

Jesteśmy zespołem specjalistów, którzy troszczą się o komfort życia Klientów poprzez dbanie o wzrok i dobieranie właściwego rozwiązania optycznego dla danej osoby. Dobrze dobrane okulary to komfort w pracy, podczas prowadzenia samochodu, czytania czy też w codziennych sytuacjach. Nasi Specjaliści ds. sprzedaży do perfekcji opanowali dobór okularów. Optycy z wieloletnim stażem, którzy mają możliwość wykonywania okularów na sprzęcie najwyższej klasy, nie boją się wyzwań, jakie stawia współczesna optyka. Jako specjaliści w zakresie ochrony wzroku korzystamy z najnowszego sprzętu do badania wzroku- sprzęt ten jest połączeniem autorefraktometru, tonometru i pachymetru. Oprócz dopasowania soczewek kontaktowych i doboru korekcji okularowej prowadzimy też dziecięcą terapię wzrokową nakierowaną na problemy z akomodacją, niedowidzeniem czy też zezami.

Bloch Optyk grafik pracy

Wyzwania

Przed ustaleniem grafiku zbieramy dyspozycyjność naszych pracowników. Jest to dla nas ważne, aby ograniczyć rotację miejsc oraz umożliwić pracownikom z wyprzedzeniem zaplanowanie wolnych chwil z bliskimi. Wcześnie, przed wprowadzeniem w naszej firmie systemu Kadromierz, głównie komunikacja obywała się poprzez e-mail oraz połączenia telefoniczne. Wszystkie przekazane informację zapisywane były zwyczajnie na kartce papieru lub w arkuszu excel. Wraz z rozwojem firmy musieliśmy stawić czoła nowym wyzwaniom – większa ilość lokalizacji oznacza więcej pracowników.

Rozwiązanie

Kadromierz umożliwia nam sprawne ustalanie grafiku pracy dla naszych specjalistów: optometrystów, optyków oraz specjalistów sprzedaży. Komunikacja z pracownikami w sprawach grafiku i dyspozycyjności obywa się w całości przez platformę, grupując wszystkie informacje w jednym miejscu. Aby usprawnić comiesięczną pracę z grafikami, dla kilku lokalizacji przyjęliśmy zasadę, iż tylko jedna osoba ma dostęp do planowania godzin pracy w Kadromierzu. Pracownicy korzystają z platformy głównie na urządzeniach mobilnych w celu sprawdzenia grafiku i wprowadzenia próśb grafikowych. Przydatnym dla nas rozwiązaniem jest powiadomienie e-mail wysyłane przez Kadromierz, które pomaga pracownikom w bieżący śledzeniu możliwych zmian w harmonogramie.

Opowiadał

Adam Ciereszko

Marketing

blochoptyk.pl

Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz

14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.