Kilka słów o firmie
Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery Hotel Collection to luksusowy 5-gwiazdkowy hotel, położony na Starym Mieście w Krakowie. Zachwyca on wyrafinowanym kunsztem, niezwykłą elegancją i stylem. Cała załoga hotelowa podzielona jest na kilka działów: recepcji, restauracji i baru, kuchni, pokoi i działu technicznego.
Czy przed Kadromierzem używaliście innego programu
do zarządzania czasem pracy? Jakie różnice zauważyliście
po wdrożeniu Kadromierza?
Nie używaliśmy wcześniej specjalnych programów do zarządzania czasem pracy. Harmonogramy powstawały w skoroszycie Excel, a pracownicy swoją obecność potwierdzali na papierowych listach obecności.
Czy przed wprowadzeniem Kadromierza dużym wyzwaniem było tworzenie grafiku?
W skoroszycie Excel planowanie harmonogramu zajmowało o wiele więcej czasu, choćby z tego względu, że najpierw nakładaliśmy „dyspozycje pracowników” na dany miesiąc, a następnie zaplanowane urlopy wypoczynkowe.
Jak Kadromierz usprawnił ten proces?
Kadromierz znacznie skrócił ten czas, gdyż dyspozycje i urlopy wypoczynkowe są naniesione od razu na harmonogram. Dodatkowo od razu widać czy dni wolne nie nakładają się na siebie w dziale, co skutkowałoby brakiem pracownika na zmianie.
Jak przebiegał proces wdrożenia Kadromierza w Waszej firmie?
Z Kadromierzem zaczęliśmy przygodę w listopadzie 2022 roku i pierwsze miesiące były próbne. Dopiero od kwietnia 2023 roku korzystamy z programu w pełni.
Jakie, dotychczas były największe wyzwania związane z ewidencją czasu pracy? Jak Kadromierz rozwiązał te trudności?
Najbardziej podoba nam się, że Kadromierz ma funkcje, które pilnują przepisów Kodeksu pracy tj. łamanie doby pracowniczej, tygodniowej. Pozwala też kontrolować limit dni urlopu wypoczynkowego, dzięki czemu pracownik nie zawnioskuje o większą liczbę dni, niż jest mu należna na dany rok kalendarzowy.
Jakie funkcje Kadromierza mają dla Was największą wartość
i dlaczego?
Ewidencja czasu pracy – teraz na bieżąco kierownik poszczególnego działu może sprawdzać czas pracy pracowników i jeżeli widzi niezgodność z harmonogramem, interweniuje na bieżąco, a nie koniec miesiąca jak to zwykle bywało przy papierowych listach obecności.
W przyszłości planujemy w Kadromierzu rozpocząć cały proces przygotowania raportów operacyjnych i na tej podstawie planować koszty i realizację budżetu wynagrodzeń.
Opowiadała
Bachleda Luxury Hotel Krakow MGallery Hotel Collection