Optymalizuj koszty pracownicze i planuj pracę pracowników w oparciu o prognozowaną sprzedaż.
Jakie funkcje dla sklepów oferuje program Kadromierz?
Funkcjonalności z naszej oferty, to m.in.:
Dlaczego Kadromierz doskonale sprawdzi się jako program dla sklepów?
Kadromierz to program pozwalający na skuteczne planowanie pracy i zarządzanie czasem pracowników w sprzedaży detalicznej. Dzięki automatyzacji układania grafików czy tworzenia ewidencji czasu pracy program przyczynia się do redukcji czasu poświęconego na te czynności. Ponadto układanie grafiku zgodnie z zapotrzebowaniem prowadzi do ograniczenia kosztów pracowniczych i zwiększenia efektywności pracowników.
Zaoszczędzając znaczną ilość czasu na planowanie czy rozliczenia – skupisz się na innych aspektach prowadzenia sklepu i zwiększania sprzedaży.
W jakich sklepach sprawdzi się program Kadromierz?
Kadromierz sprawdzi się zarówno w przypadku pojedynczych sklepów, jak i całej sieci sklepów, które chcą sprawniej zarządzać czasem pracy pracowników.
Oprogramowanie dedykowane jest zarówno dla sklepu spożywczego, sklepu odzieżowego, komputerowego, budowlanego i wielu innych.
Bez znaczenia ma także fakt funkcjonowania sklepu online czy offline – jeśli zatrudniasz pracowników, program sprawdzi się i w sklepach stacjonarnych i internetowych.
Jaki jest koszt subskrypcji programu dla sklepów?
Cena za nasze oprogramowanie dla sklepów uzależniona jest od wyboru pakietu z dostępnymi funkcjami oraz ilości zatrudnionego personelu.
Cennik z aktualnymi stawkami znajdziesz na naszej stronie. Określa on kwotę za jedną osobę w wybranym pakiecie.
Czy zapewniamy bezpłatny okres próbny testowania oprogramowania w sklepie?
Oczywiście, możesz bezpłatnie testować program w swoim sklepie przez 2 tygodnie.
W przypadku konieczności wydłużenia okresu próbnego – skontaktuj się z nami.
Czy zapewniacie wsparcie techniczne przy wdrożeniu programu w sklepie?
Jak najbardziej jesteśmy do dyspozycji w przypadku jakichkolwiek problemów przy wdrażaniu programu w sklepie. Oprogramowanie jest jednak dość łatwe w obsłudze oraz posiada intuicyjny interfejs, więc nie powinny wystąpić większe trudności.
Czy w Kadromierzu można zarządzać całą siecią sklepów z poziomu jednego konta?
Tak, Kadromierz umożliwia zarządzanie wieloma lokalizacjami z jednego konta. Bez problemu możesz także wymieniać pracowników między lokalami, jeśli w którymś punkcie zabraknie personelu.
Czy posiadamy integrację z innymi programami dla sklepów?
W tej chwili nie posiadamy integracji z dedykowanymi programami dla sklepów, takimi jak np. program sprzedażowy czy program do zarządzania stanem magazynowym. Mamy jednak możliwość implementacji eksportów z przeróżnych programów dotyczących sprzedaży. Na podstawie ilości zamówień w danych dniach i godzinach można oszacować zapotrzebowanie na personel i zapewnić optymalną liczbę pracowników w sklepie.
Dostępności pracowników
Grafik pracy
Nielimitowane lokalizacje
Nielimitowane urządzenia
Raporty i statystyki
Eksport do CSV i PDF
Konta pracownicze
Aplikacja mobilna
Notatki i wydarzenia
Plany już od
10.99 zł
za pracownika miesięcznie
14-dniowy darmowy okres próbny. Testujesz plan Premium. Nie wymagamy karty.