FoodX w liczbach:
Zebranie dyspozycyjności (na pracownika) | 5 minut
1 minuta |
Podsumowanie ewidencji do listy płac (na pracownika) | 2 godziny
max. 30 minut |
Kontrola obecności | brak
100% kontroli |
Planowanie grafiku pracy (na pracownika) | 3 godziny
1,5 godziny |
Podliczanie liczby godzin w miesiącu | system sam podliczał
system sam podlicza |
Ilość kart obecności do archiwizacji (rocznie) | brak papierowych list obecności
wszystko jest w systemie |
Kilka zdań o firmie
Nasza marka FoodX, skupiająca w sobie Mr. Pancake, Pizza Boyz i otwarte w czasie pandemii Vegan Pizza Club i Ghost Burger, działa na rynku już od ponad 11 lat. W tym czasie podjęliśmy współpracę z różnymi markami, m.in. z Samsungiem, Łomżą czy Local Heroes. Działania promocyjne naszej restauracji kierujemy głównie do pokolenia Z, które ceni sobie autentyczność, kreatywność i otwartość. Naszą misją jest tworzenie przestrzeni, w której można spotkać się ze znajomymi i przeżyć prawdziwy food experience.
Co spowodowało, że powstała potrzeba wdrożenia narzędzia do automatyzacji planowania i ewidencji czasu pracy w firmie?
Zdecydowaliśmy się na zmianę narzędzia do ewidencji czasu pracy i tworzenia grafiku, ponieważ chcieliśmy zoptymalizować czas potrzebny do stworzenia harmonogramu pracy. Dodatkowo, wcześniej zbieraliśmy dyspozycyjność od pracowników na maila, a więc trzeba było otworzyć każdą wiadomość, skopiować niedyspozycje, które następnie wrzucaliśmy w arkusz Google, a dopiero później tworzony był grafik.
Jak poważny był problem z planowaniem czasu pracy?
Z racji, że system, na którym pracowaliśmy, czyli arkusze Google, nie jest typowym narzędziem do tworzenia grafiku, był on dość oporny. Nie każdy pracownik rozumiał system i działanie harmonogramu, zdarzały się problemy w zliczaniu godzin pracy, tym bardziej, że pracownicy logowali się do systemu RCP POS Flow. Natomiast wszystkie ewentualne zmiany godzin pracy musiały odbywać się przez BackOffice. Tym sposobem coś, co mogłoby znajdować się w jednym systemie, rozbite było na trzy różne.
Czy Kadromierz był pierwszym narzędziem do zarządzania czasem pracy?
Korzystaliśmy z arkuszy Google i RCP w POS Flow. Kadromierz wybraliśmy dlatego, że wszystko znajduje się w jednym miejscu – zebrane od pracowników niedyspozycje, szablon do tworzenia grafiku, profile pracowników, statystyki dotyczące staff costu proporcjonalnie do dziennych utargów itd.
Czy któryś z modułów okazał się pozytywnym zaskoczeniem?
Świetną opcją jest możliwość wymiany zmian. Pracownicy zamiast pisać do siebie nawzajem mogą zaznaczyć zmiany, które chcą wymienić, co pozwala uniknąć chaosu w zmianach w grafiku – wystarczy jedno kliknięcie, by przypisać zmianę komuś innemu.
Z których modułów systemu Kadromierz korzystacie najczęściej?
Najczęściej korzystamy z szablonu do tworzenia grafiku, rejestracji czasu pracy oraz statystyk do wyliczania wynagrodzeń.
Czy pracownicy są zadowoleni z aplikacji Kadromierz?
Pracownicy cenią sobie powiadomienia informujące o zalogowaniu i wylogowaniu z pracy, wymiany zmian, możliwość zaznaczenia dyspozycji i niedyspozycji (z wyszczególnieniem konkretnych godzin).
Jakim wyzwaniom sprostał Kadromierz?
Kadromierz usprawnił nam cały system tworzenia harmonogramu pracy i zbierania niedyspozycji. Sprostał naszym wszelkim oczekiwaniom w tym temacie.
Jak oceniasz rozpoczęcie współpracy z Kadromierzem?
Na początku mieliśmy specjalne spotkanie z przedstawicielem Kadromierza, który wyjaśnił nam działanie systemu i odpowiedział na wszelkie pytania. Nadal, gdy potrzebujemy pomocy z działaniem, bez problemu ją otrzymujemy.
Czy poleciłbyś system Kadromierz innym?
Zdecydowanie tak. Kadromierz zdecydowanie ułatwia pracę i jest bardzo wygodnym w użyciu narzędziem.