CASE STUDY

Mr’ Jerry Restauracja & Steak House

Ogromne ułatwienie przy zarządzaniu czasem pracy oraz rozliczeniu pracowników.

Firma
Mr' Jerry
Branża
Gastronomia
Liczba lokalizacji
2
Liczba pracowników
50
main-image

Mr’ Jerry Restauracja & Steak House w liczbach:

Zebranie dyspozycyjności (na pracownika)
2-3 h kilka minut
Podsumowanie ewidencji do listy płac (na pracownika)
kilka godzin (podliczanie na kartce) kilka minut
Kontrola obecności
brak 100% kontroli
Planowanie grafiku pracy (na pracownika)
kilka godzin / cały dzień 30 minut

O firmie

Mr’ Jerry to restauracja znajdująca się w samym sercu Nowego Sącza, która może pomieścić do 150 osób. Tworzymy idealne miejsce na spotkanie biznesowe, jak i romantyczną kolację czy rodzinny obiad, ale także na wyjście z paczką znajomych.

Naszą restaurację prowadzimy z myślą o ludziach. Serwując nasze dania, chcemy dawać naszym klientom nie tylko doskonały smak, ale również sprawiać radość. Szczególny nacisk kładziemy oczywiście na obsługę. Wiemy, że uśmiechnięty i pomocny kelner to szczęśliwy gość. Mr’ Jerry to restauracja, w której prym wiodą potrawy kuchni włoskiej i amerykańskiej.

Restauracja Mr’ Jerry istnieje już 9 lat, a od 4 lat prowadzimy restaurację letnią w Gródku nad Dunajcem oraz posiadamy flotę food trucków. Od roku 2022 poszerzyliśmy naszą działalność o SWEET MR’ JERRY – lody włoskie i rzemieślnicze.

Mr' Jerry Restauracja

Automatyzacja rejestracji czasu pracy i grafiku pracy w firmie

Po otworzeniu kolejnego lokalu powstała potrzeba usprawnienia zarządzania pracownikami i minimalizowania kosztów. Chcieliśmy mieć większą kontrolę nad tym, co się dzieje w firmie. Doszliśmy do wniosku, że bez pomocy dedykowanego programu nie damy sobie rady.

Grafik planowaliśmy na kilku kartkach A4 – zajmowało to czasami cały dzień. Często zdarzały się wtedy pomyłki związane z błędnym dopasowaniem zapotrzebowania do dnia pracy. Pracownicy czasami źle odczytywali swoje zmiany w grafiku i wtedy też pojawiały się nieporozumienia.

Czy Kadromierz był pierwszym narzędziem do zarządzania czasem pracy?

Wcześniej korzystaliśmy ze standardowej rejestracji czasu pracy w gastronomii przez POS. Pracownicy notorycznie zapominali rozpoczynać i kończyć zmiany. Testowaliśmy też inne narzędzia do układania grafików, lecz żadne nie przypadły nam do gustu. Były skomplikowane i mało przejrzyste. Kadromierz można w łatwy sposób spersonalizować pod firmę, co jest ogromnym atutem. Z łatwością wprowadziliśmy strukturę zatrudnienia w firmie, dopasowaliśmy kolory do stanowisk czy lokalizacji. Dzięki takiej personalizacji mamy poczucie, że Kadromierz był stworzony tylko dla nas.

Na początku korzystaliśmy z modułu układania grafiku. Jednak dopiero całościowe przejście na korzystanie z Kadromierza uświadomiło nam, jak świetnym jest narzędziem.

W zasadzie cały system sprawdza się w naszej firmie idealnie. Wprowadzenie go zajęło kadrze zarządzającej dosłownie kilka dni.

Korzystamy ze wszystkich funkcji systemu. W związku z rozliczeniami pracowników aplikacja Kadromierz RCP jest dla nas ogromnym ułatwieniem. Nie używamy już żadnych innych narzędzi.

Odkąd pracownicy nauczyli się korzystać z Kadromierza, nie wyobrażają sobie inaczej dalszej pracy. Nigdy nie otrzymaliśmy informacji, że mają problemy z systemem. Pracownicy cenią sobie, że jako pracodawca udostępniamy im takie nowoczesne narzędzie. Cieszą się, że mogą wszystkie czynności wykonać w jednej aplikacji. Jest to niewątpliwie ogromna zaleta Kadromierza, że posiada dedykowaną aplikację dla pracowników.

Wyzwania, którym sprostał Kadromierz

Kadromierz sprostał wszystkim naszym wyzwaniom i oczekiwaniom. W związku z tym, że prowadzimy lokal gastronomiczny, planowanie grafiku nie jest proste, a godziny zmian bardzo często się zmieniają ze względu na zapotrzebowanie. Pomimo złożonej struktury zatrudnienia, dzięki Kadromierzowi, układanie harmonogramu dla pracowników jest przyjemnością.

Jedną z najważniejszych opcji jest oczywiście możliwość rejestracji czasu pracy. Zakupiliśmy dedykowane tablety, które zostały z dnia na dzień zainstalowane na stałe w lokalach, gdzie pracownicy mogli od razu rozpocząć rejestrowanie swoich obecności.

Mr' Jerry praca

Czy poleciłbyś system Kadromierz innym?

Polecamy Kadromierz każdemu, kto boryka się z problemami związanymi z układaniem grafiku oraz weryfikacją obecności pracowników. Kadromierz daje nam przede wszystkim kontrolę nad tym, co się dzieje w naszej firmie. Od razu po zalogowaniu się do systemu widzimy, czy pracownicy rozpoczęli pracę. Na koniec miesiąca nie mamy potrzeby żmudnego sprawdzania kartek z obecnościami i weryfikowania ich z grafikiem. Kadromierz robi to za nas.

Obsługa klienta w Kadromierzu jest na najwyższym poziomie, a gdy potrzebujemy pomocy w jakiejś kwestii, to otrzymujemy ją niemal natychmiastowo – uzyskaliśmy pomoc w związku z wygenerowaniem raportu w zaledwie kilka chwil od zadania pytania.

Mr' Jerry obsługa

Opowiadał

Szymon Plata, Manager

mrjerry.pl

Zainteresowaliśmy Cię?
Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz