CASE STUDY

Lili Caffe

Firma
Lili Caffe
Branża
Gastronomia
Liczba lokalizacji
4
Liczba pracowników
50+
main-image

O firmie

Chleboteka swoją działałość rozpoczęła w 2016 w małej piekarni na ul Ruskiej 64/65. Od samego początku założeniem było wypiekanie tradycyjnego chleba na zakwasie z mąki od lokalnych dostawców. Teraz – dwa i pół roku później – Chleboteka to już trzy lokalizacje i nie tylko chleb, ale również małe delikatesy, rzemieślnicze lody, ciasta, catering oraz codzienne zaopatrywanie ponad 30 sklepów i restauracji we Wrocławiu. Nasz cel to zdobycie serc klientów poprzez serwowanie naturalnych lodów, domowych ciast i pysznej kawy. Naszą przewagą jest zaplecze w postaci doświadczonych cukierników oraz najwyższej jakości produkty.

Przyszłość? Sieć ogólnopolska, ale po drodze rozwój we Wrocławiu.
Lili Caffe grafik pracy

Wyzwania

Gdy w jednej lokalizacji pracuje 15 osób, a 12 z nich to studenci, ułożenie grafiku pracy zajmuje pół dnia. Szczególnie dlatego, że gastronomia to taka specyficzna branża, w której pewne jest tylko to, że nie wiesz, co Cię czeka.Przed Kadromierzem harmonogram pracy był w formie rozbudowanej tabelki w excelu. Dodatkowo tabele z formułami liczącymi czas pracy, wypłaty itd. Jednak żeby mieć kopię elektroniczną konieczne było przeniesienie z kartek papieru obecności właśnie do tego pliku. Dyspozycyjności też były wprowadzane na kartkę papieru, jak to bywa zazwyczaj, w połowie pustą – “bo zapomniałam…”
By się komunikować, w ruch wchodziły SMSy, telefony i facebook. Co prawda tak pozostało do dziś, jednak konwersacje nie dotyczą już tematu harmonogramu pracy. Lili Caffe harmonogram pracy

Rozwiązanie

W sierpniu 2018 zdecydowaliśmy się na okres testowy Kadromierza i tak już zostało.

Z każdym tygodniem było coraz ciekawiej i szybciej.

Kontrola, tempo rozliczenia miesiąca, czy planowanie kosztów pod względem planowanego obrotu – bajka!

Wdrożenie kolejnego lokalu zajęło niecałą godzinę. Z Kadromierzem mamy niesamowitą łatwość w delegowaniu pracowników między naszymi lokalami.

Między innymi dzięki temu jesteśmy w sferze personalnej gotowi na tworzenie dużej sieci, jednak dajcie nam jeszcze chwilę.

Wdrożenie Kadromierza spowodowało, że ewidencjonowanie przepracowanych godzin oraz ich kontrola są dużo prostsze. W każdej chwili na bieżąco mamy wgląd do listy obecnych oraz raportów godzinowych. Każdy z pracowników ma dostęp do platformy, dzięki temu ma wgląd do swoich przepracowanych godzin i również sam może je weryfikować. Platforma w naszym przypadku jest bardzo przydatnym narzędziem, które w prosty i szybki sposób daje możliwość kontroli czasu pracy.

lilicaffe.pl

 

Zainteresowaliśmy Cię?

Wpisz swój adres e-mail i wypróbuj Kadromierz